2013. december 29., vasárnap

Decemberi Pixibag

Mikor a Pixibox bejelentette,hogy bővül a család  Pixibag-al izgatottan vártam,hogy vajon mi is lesz a csomag tartalma. Hát nem csalódtam :) 5 teljes kiszerelésű terméket és 1 mintát tartalmazott a szuper nem is olyan kicsi neszesszer. De mit is tartalmazott:

1. Aden Folyékony Ajaktinta (Mango árnyalat) 8ml 860 Ft

Felkenve még egy kicsit erős piros,de hamar szép egyenletes lesz a szájon.

2. Aden körömlakk No.49  11 ml 450 Ft

Ez ajándék lesz,mivel nem szeretem a körömlakkokat és az egyik barátnőm imádja ezt a színt.

3. Syoss száraz sampon 200 ml 1187 Ft

Bár még nem próbáltam ki,de olvastam róla. A vélemények eléggé vegyesek,de a saját szememmel szeretném látni.

Használata:

  • Teríts egy törülközőt a válladra.

  • Fújd be a hajadat kb. 20 centit távolságról egyenletesen.

  • Ezután a törülközővel dörzsöld bele a hajadba a port.

  • Fésüld ki a hajad.

  • 4. Pussy Deluxe Showcat tusfürdő 150 ml  995 Ft

    5. Gliss Kur - Elixír hajolaj mindennapi használatra 75 ml kb. 2000 Ft

    Szeretem az ilyen hajápolókat és ennek nagyon örültem:)

    6. Neutrogena Norvég Formula testápoló (minta 15ml) 250 ml 1300 Ft

    A Pixibag 3790 Ft-ba került szállítással együtt,de a csomag értéke 4800Ft -ra tehető.

    Várom a következőt! Sikerekben Gazdag Új Évet a Pixibox Csapatának!


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése