2013. november 19., kedd

Karácsonyi ajándékötletek 5000 Ft alatt

Hiába még csak november 19. írunk ,de sajnos már emberek ezreit ugyan az a kérdés foglalkoztatja
" Vajon kinek mit vegyek karácsonyra??"
 Bevallom őszintén én is így vagyok ezzel,de szerencsére már 3 családtagomat le is tudtam :P Én szeretek előre gondolkodni és ha meglátok valami jót természetesen meg is veszem. Mivel a karácsonyi ajándék  szerintem inkább csak gesztus,hiszen ilyenkor a család a legfontosabb,ezért nem kell 20.000 Ft-ért venni mindenkinek ajándékot (őszintén sokan nem is tudnánk). Szerencsére volt Joy és Glamour napok, aki spórolni szeretett volna az meg is tudta tenni a sok kupon miatt. A nagy leárazások is elkezdődnek lassan és érdemes böngészni az internet online plázáit! 

Összegyűjtöttem néhány apróságot ,aminek minden nővér, hugi és anya örül és ha szemfülesek vagytok néhány ezer forintból meg is lehet venni őket!
christmas


White and black legging
Leggingset nagyon jó árakon lehet találni(és nem kell,hogy márkás legyen)


J.Crew socks
A H&M-ben vannak a legszebb zoknik :) és ott nagyon sokszor vannak leárazások a fehérnemű osztályon!


Forever New wallet
Figyelem férfiak! Egy táskával nem lehet melléfogni!De ha nem tudtok dönteni inkább vegyetek ajándék utalványt!


Accessorize owl ring
Bizsunak én mindig örülök :P nézzétek meg ,hogy milyen szuper karkötőket vettem összesen kb. 2500 Ft-ért ITT


Dorothy Perkins hat
Nekem kell egy ILYEN!!(kérjétek meg nagyit,hogy kössön nektek, de a fonalat ti válasszátok ki!)


Iphone case
Egy menő mobiltoknak mindenki örül...és természetesen nem csak az Iphone család tagjai...


Cat eye makeup
Aki leleményes volt a Glamour napokon 50%-al olcsóbban vehette meg a Maybelline termékeket


Beauty product
Figyelem! Ha külföldről rendelsz vedd figyelembe,hogy a kiszállítás akár 30 napba is beletelhet!És figyeld az ingyenes kiszállítást!!!


Cavallini Butterfly Weekly Planner 2014
Láttátok már Paolo Coelho új 2014-es határidőnaplóját?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése