2013. április 8., hétfő

Két havonta Karácsony ! - Áprilisi PIXIBOX


A PIXIBOXról először egy havi magazinban olvastam kb. 2 hónapja és örömmel ujjongtam, hogy végre kis hazánkba is megérkeztek azok a dobozkák ,amik külföldön már évek óta sikeresek. Irigykedve is nézegettem a tengeren túli bloggereket.

De ennek vége! Tegnap megérkezett életem első és nem utolsó dobozkája. Egész nap nem is tudtam másra gondolni csak arra ,hogy vajon mi lehet benne. Siettem is haza és ott várt az ágyamon a csomag :) Sietve felbontottam...tényleg olyan érzés mintha karácsony lenne.


Nos a dobozka összesen 6 termék mintáját vagy teljes kiszerelésű termékét tartalmazta :

1. Vichy Idéalia  - Bőrkisimító és ragyogást adó arckrém (15 ml) 

Ennek nagyon örültem hiszen már ki akartam próbálni valamilyen arckrémet ,hiszen lassan itt az ideje :) Nos a krém gyönyörű,finom illatú és állagú bár vegyes véleményeket olvastam róla, de ezt mindenki maga dönti el. Egy 50 ml-es ára 7000 Ft.

2. Vichy Idélia BB krém minta 5 db (1.5 ml)

Ez tipikus termékminta amiket az újságokban lehet találni. Még sosem próbáltam. Egy 40 ml-es ára 6700 Ft.

3. Toni&Guy Casual Sculpting Powder - Hajtőemelő por (teljes kiszerelésű termék) 

Hát árat azt nem találtam sajnos mert érdekelt volna,hogy vajon mennyibe is kerülhet. Erre a termékre nekem nem lesz szükségem, de lassan itt az anyák napja :)
+ Ajándék egy Toni&Guy 45 %-os kupon ,amit össze lehet vonni a Glamournapok kuponfüzetében található kuponnal. Hmmm...elgondolkodtam...anya jól fog járni :)

4. Artdeco Soft Lip Liner Waterproof - vízálló ajakkontúr ceruza 075 árnyalat (teljes kiszerelésű termék)

Nagyon szép árnyalatú ceruza. Vízállósága kiváló! Több percig folyattam a csapot és dörzsölgettem a csíkocskát ,amit a kezemre rajzoltam és nem kopott. Ára kb. 2630 Ft-tól kezdődik.

5. Dolce&Gabbana - The One Desire parfüm (1.5 ml) 

Nagyon finom illata van. Elfogadnám teljes méretében :) Ára 11180 Ft-tól kezdődik a 30 ml-es

6.Max Factor - Max Colour Effect Cube Szájfény (teljes kiszerelésű termék)

Hát egy 07-es Lovely Strawberry árnyalatot kaptam. Szép eper színű, fényes és gyümölcs illatú :) Igazi tavaszi szín. Bár egy kicsit merész, de egy egyszerű szettet igazán fel tud dobni. Ára kb 1800 Ft.

+ Az igényes doboz. Nagyon tetszik!

Összességében megéri a 3990 Ft-ot szerintem... és máskor is meg fogom rendelni!

HAJRÁ PIXIBOX csak így tovább!!!
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése