2013. február 22., péntek

Szegecses Karkötő DIY

Szeretem a saját magam által készített dolgokat, mivel olyan senkinek nincs és büszkeség fog el egy egy kész darab látványa. Ma ebben a csúnya havas időben egy nagyon egyszerű karkötőt készítettem.

Szegecses karkötő á la Kitty


Szükséges eszközök:

  1. Kb.22 db kúpos szegecs - ezeket ruhára is felvarrhatod - én 30 Ft/db = 660 Ft áron vásároltam kedvenc Hobby boltomban
  2. Rugós damil -  1 m-t vettem,hogy később is fel tudjam használni - 1m 110 Ft-ba került
  3. Olló
  4. Elkészítési idő max 20 perc

A rugós damilból levágunk a nekünk tetsző méretet. Természetesen egy kicsit hosszabbat,hogy maradjon a megkötéshez elég szabad damil. Miután ezt megtettük egyenként felfűzzük a szegecseket.



Amikor kész vagyunk összecsomózzuk a rugós damilt több csomóval.



És kész is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése